HorgolóTű

Horgolni nem csak kis terítőcskéket lehet! Én főleg kiegészítőket készítek szívesen. Kesztyűt, sapkát, mobiltelefon tokot, övet... Érdekelnek a különböző öltésekkel elérhető érdekes, szép minták. Szeretném megosztani veletek saját munkáimat és mások munkáit a nagyvilágból, amiket érdekesnek tartok.

Keresd Magad Degeszre!

Nem vicc! Katt a részletekért! http://kmdholding.com/hubjjnw

Mintáim!

Szavazás

Friss topikok

  • Tünde1212: Esetleg tudnál segíteni a horgolt fülik elkészítésében(minta,leírás)??? Nagyon jó lenne mert nagyo... (2011.08.04. 11:32) Kárpótlásul...
  • Fruzsianyu: @Kisnyul: Nincs mit:))) (2011.02.05. 10:09) Horgolt gyöngy (gömb, labda) leírása
  • Fruzsianyu: @timea.veronika: Szerintem nem biztos, hogy vastag fonallal készültek, de erre azért nem vennék mé... (2011.01.28. 21:21) Nem sikerült!
  • Fruzsianyu: @Detti_: Szia! Elnézés a nagyon késői válaszért! A legújabb bejegyzést "részben" neked címeztem:) ... (2011.01.27. 18:18) Újra itt:)
  • gergothatsall: hali a felső képen lévő kesztűnek nincs meg véletlenül a leírása? vagy a csukló fölötti rész... a... (2011.01.06. 19:08) Horgolt kesztyűk... folytatás

Reklám

HTML

free counters

Újra itt:)

2010.09.23. 11:51 :: Fruzsianyu

Kicsit szégyellem magam és elnézést kérek minden olvasómtól, amiért mostanában nem írok ide. Pedig látom a statisztikát, hogy vannak látogatóim szépen. Úgyhogy visszatérek! Igazából nagy segítség lenne, ha megírnátok, mire vagytok kíváncsiak! Teljesen az alapokra, vagy horgolásmintákra. Én már nagyon kitanultam angolul a horgolásleírások értelmezését. Esetleg lefordíthatok ingyen fellelhető mintákat. Anno terveztem egy horgolósulit. Videokamerát azóta sem vettem, úgyhogy ez nem fog működni, viszont a youtube-on kereshetek bemutatóvideókat. Amennyiben csak angolul találnék hasznosat, leírnám magyarul, hogy mit kell csinálni. Tényleg örülnék egy kis segítségnek, hogy hogyan tovább. Megpróbálok majd szavazást beilleszteni ide a blogba! Gondoltam egy komolyabb weboldalra is:) Mondjuk az még a jövő zenéje...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://horgolas.blog.hu/api/trackback/id/tr122317522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Detti_ · http://hugarasiki.blogspot.com/ 2010.11.02. 23:16:31

Szia!

Én csak most leltem a blogra (kb. 20 percre, azóta olvasgatom :) ), de nagyon tetszik. :) Én eddig hímeztem, keresztszemeztem, kisfiam szobája már tele van a fali képektől a magasságmérőig minden. Nemrég kezdtem varrni is, de egyszer csak beugrott, hogy van egy ősrégi horgolótű a nővéreméknél. Még a dédnagymamánké volt. Akkor kezdtem el keresgélni a neten blogot után. Megnéztem már több youtube videót is. Az angollal nincs gond, de körbenéztem magyar téren is. Ide lyukadtam. :) Nagyon bezsongtam a horgolás miatt. Képes lennék rögtön neki is állni, de még azt se tudom, hogy hol kezdjem. Milyen tűkre lenne szükségem az alapokhoz? Mivel kezdjem? Tehát nekem ezek az alapok hiányoznak. Utána már igyekszek videókat nézni, de jó lenne egy kicsit "elméletben" is képben lenni. :)

Bocsi, hogy hosszú lettem. :)

Fruzsianyu 2011.01.27. 18:18:38

@Detti_: Szia! Elnézés a nagyon késői válaszért! A legújabb bejegyzést "részben" neked címeztem:)
horgolas.blog.hu/2011/01/27/hogyan_kezdjem_4
süti beállítások módosítása