HorgolóTű

Horgolni nem csak kis terítőcskéket lehet! Én főleg kiegészítőket készítek szívesen. Kesztyűt, sapkát, mobiltelefon tokot, övet... Érdekelnek a különböző öltésekkel elérhető érdekes, szép minták. Szeretném megosztani veletek saját munkáimat és mások munkáit a nagyvilágból, amiket érdekesnek tartok.

Keresd Magad Degeszre!

Nem vicc! Katt a részletekért! http://kmdholding.com/hubjjnw

Mintáim!

Szavazás

Friss topikok

  • Tünde1212: Esetleg tudnál segíteni a horgolt fülik elkészítésében(minta,leírás)??? Nagyon jó lenne mert nagyo... (2011.08.04. 11:32) Kárpótlásul...
  • Fruzsianyu: @Kisnyul: Nincs mit:))) (2011.02.05. 10:09) Horgolt gyöngy (gömb, labda) leírása
  • Fruzsianyu: @timea.veronika: Szerintem nem biztos, hogy vastag fonallal készültek, de erre azért nem vennék mé... (2011.01.28. 21:21) Nem sikerült!
  • Fruzsianyu: @Detti_: Szia! Elnézés a nagyon késői válaszért! A legújabb bejegyzést "részben" neked címeztem:) ... (2011.01.27. 18:18) Újra itt:)
  • gergothatsall: hali a felső képen lévő kesztűnek nincs meg véletlenül a leírása? vagy a csukló fölötti rész... a... (2011.01.06. 19:08) Horgolt kesztyűk... folytatás

Reklám

HTML

free counters

Kárpótlásul...

2010.04.10. 14:06 :: Fruzsianyu

Megígértem, hogy csinálok horgoló sulit! DE! Most épp a férjem elvitte magával külföldre a fényképezőt, és csak kedden lesz újra itthon. Úgyhogy elnézést mindenkitől, aki már szeretne megtanulni horgolni! Nehogy azt higgye bárki, hogy csak elhúztam a mézesmadzagot! Mindenképp lesz suli!

Addig kárpótlásul íme néhány gyönyörű horgolt ékszer nézegetni:) FebystanDesigns művei az Etsy-ről! Ha teszenek, nézd meg a többi munkáját is, érdemes!

1 komment

Címkék: kézimunka horgolt horgolás horgolt medál horgolt ékszer horgolt fülbevaló horgolt nyaklánc

A bejegyzés trackback címe:

https://horgolas.blog.hu/api/trackback/id/tr831909622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünde1212 2011.08.04. 11:32:24

Esetleg tudnál segíteni a horgolt fülik elkészítésében(minta,leírás)??? Nagyon jó lenne mert nagyon tetszenek!!!
Sok ember látta már.Volt olyan aki azt mondta ez makramé volt aki azt,hogy ez hajócsipke!
Szerinted melyik lehet ha egyáltalán azok!Néhány ékszert én is készítettem mert szintén a horgolás híve vagyok de ezek eddig kifogtak rajtam!!!
Segítesz??!!
süti beállítások módosítása